Sunday, 10 April 2011

Fall in LOVE with dis songgggg .. !!

Christina Perri - Jar of Hearts

I know I can't take one more step towards you
Cause all that's waiting is regret
And don't you know I'm not your ghost anymore
You lost the love i loved the most

I learned to live, half a life
And now you want me one more time

Who do you think you are
Runnin' round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me
Who do you think you are

I hear you're asking all around
If I am anywhere to be found
But I have grown too strong
To ever fall back in your arms

I learned to live, half a life
And now you want me one more time

Who do you think you are
Runnin round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me
Who do you think you are

It took so long just to feel alright
Remember how to put back the light in my eyes
I wish I had missed the first time that we kissed
Cause you broke all your promises
And now you're back
You don't get to get me back

Who do you think you are
Runnin' round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me
Don't come back at all

And who do you think you are?
Runnin round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
Don't come back for me
Don't come back at all

Who do you think you are?
Who do you think you are?
Who do you think you are?


Christina Perri

Wednesday, 6 April 2011

Haishhhh . semua dah busy buat blog neyhhhh .. !

amboi bukan main lagi korang korang neyhhh . huhuhu . semua dah busy ber'BLOGGING' .. !! pastu , masing masing sibuk lahh nk promote lakk . hahaha . excited sangat lahh tu kott !! untung lahh kau tu KAKI PROMOTE .. !! heeeee ~~ tak baik nak lawan lawan followers neyh . [ bajet suci , doeeee !! ] hahahaha . nak aku bagitaw tak dia ney sape ?? heheheheh . mesti dia MEMEKAK  nanti kat aku doeeee . perghhhhh ! dia punya bising tu . mak aihhhhhhh !! macam MAK NENEKKKKK !! hahahah . sorry ye , babe . heeee ~~ chill sajaaaaa .. !! check out her picture , yawpppp =)

ney lahh BUDAK MENTAL tu =)

Lama gilaaaa tak update blog .. !!

huii huii .. im coming back rite now !!!! hehehehe . lama kott tak update blog aku . perghhhhh !! dah BERULAT aku rasa blog aku neyhhh . hahahahhaa . february yang last , bayangkan lahh dah april kott sekarang neyhh . heeeeee ~~ aku memang dah rindu nak menaip . so , hari ni dan hari-hari yang seterusnya aku akan RAJIN meng'UPDATE' . INSYA'ALLAH .. ! hahahahaha . lau dapat lahh kan , hari-hari pon tade hal . weeeee ~~

Friday, 18 February 2011

favorite GADGETS .. !

now , aku nk story pasal gadgets yg aku sukaaaa ! hui hui ~ ~ alangkah indah nye kalau dapat beli mereka semuaaaa .. ! =D

first , gadget yg aku sukaaa . SONY ERICSSON SATIO .. ! smart babe . aku memang suka design phone sony neyhhh . style gilaaaa ! huhu



second , aku suka camera DSLR , Digital Single Lens Reflex ! for example , camera NIKON . brand yg aku suka lhaaa . ade byk lg , CANON , OLYMPUS , SONY and it's too many if i wanna list right now . huhuhu . so , tgk je lhaa picture yg aku upload . okayyy ? =)

Nikon D3100

Nikon D90

huhu . ney baru ckedd gadget yg aku sukaaa . belum lg aku list kn semua . maybe ade masa akan dtg nanti , aku list kn lagi . heehehe . buadd masa neyh , tu je lhaaa . hopefully , i can achieve my dreams someday ! aminnnn =)

BERANGAN jap .. ! =D

yuhuuuu . hari ni aku nampak BABA aku . kawan aku panggil dia , daddy . aku tanak , nak baba gak ! =D handsome gilaaa ,  nyahhh ! hui hui =D dia pakai baju purple , siap complete dgn sampin lagi tu , nyahhh ! heeeee . suka gilaaa ! tp aku tak fikir lebih-lebih , okayyyyy ! hahhaa . aku just berangan jap time balik rumah dgn bestie aku . konon-konon lhaa kn dia tu my dad . hahaha . then , kalau boleyh hari2 nk ajak date . alahhhh . kata my dad kn . pe nk kisahhh ? heeeee . kata HANDSOME ! hahaha . chill lhaa babe . nama pun BERANGAN kn ? hahahhahaa . actually , dia neyh lecturer aku . class Eastern and Western Cookery . if hari-hari nk ckp benda-benda merepek , nombor satu ! hahahah . itu lhaa kami =D

Thursday, 17 February 2011

debat pasal POLIGAMI .. !

hahaha . taleyh blahh betol lhaa td . debat pasal POLIGAMI dlm kelas islamic education ! hahhaha . apakahhh itu hahhh ? =) sudah tentu lhaa aku tak sokong langsung . hellooooo , sape yg sokong tuuu ? huhuhu . me ? NEVER , okayyyy ! up to u lhaa nk sokong ke tak kn . tapi aku dgn kawan2 aku , NEVER ! huhu ~ ~ funny giler arhh tadi , babe . lagi-lagi BESTIE aku , LEENA neyh berdebat kt depan . memg boleyh bikin kontroversi doeee ! hahaha . boleyh bawak gaduh ini debat ! ngehngeh =D

nie lhaa BESTIE aku yg berdebat pasal nie td =)

the NEW BLOGGER .. !

yeayyy . akhirnya aku berjaya buadd blog . hahaha . baru start kott . before this memg aku dh plan nk buadd , tapi mcm malas lak kn . heee . so , sekarang aku dh rajin ckeddd ! =) hehehe . kena rajin-rajin updatte lhaa ekk . huhuhu . so , pape new story t , aku post . okayyyy ? =) now , aku nk update dulu jap taw ! weeee ~ ~ 
=D